پیوند مغز استخوان می تواند بیمار را از بیماری های کلیوی در مرحله 3 کمک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیوند مغز استخوان می تواند بیمار را از بیماری های کلیوی در مرحله 3 کمک

می توانید TCM (طب سنتی چینی) برای کمک به بیمار در مرحله سوم بیماری های کلیوی به طور موثر؟ این کلینیک در مرحله سوم یک بیماری کلیوی مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله از کلیه آسیب دیده متوسط، نه به شدت، به طوری که درمان به موقع این بیماری را می توان کنترل، حتی درمان می شود.

است بیماری کلیوی مرحله سوم قابل برگشت؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، مرحله سوم یک مرحله حیاتی بیماری کلیوی، با درمان مناسب می توان آن را معکوس است. در این مرحله اکثریت سلول های کلیه با نکروز آسیب دیده، به طوری که آنها را می توان با استفاده از طب کاربردی دوباره بازسازی شد. بنابراین، این بیماری مرحله سوم کلیوی قابل برگشت است.

به عنوان TCM می تواند بیمار را به معکوس مرحله بیماری کلیوی کمک کند؟

در واقع، TCM می تواند به جلوگیری معکوس پاسخ بیمار به بیماری با توجه به بهبود در عملکرد کلیه، اما می تواند مدت زمان طولانی را. بنابراین، بر اساس سال تجربه، مردم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، یک ترکیب خوب از طب سنتی چینی و مدرن با تکنولوژی بالا را اختراع کرد. با کمک این درمان، بیمار ممکن است بیماری خود را در طی یک دوره نسبتا کوتاه از زمان لغو کند. علاوه بر این، آن را دارای عوارض جانبی کمتر از سایر روش های درمانی. بنابراین، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیه استفاده می شود.

در اینجا من باید بیمار از بیماری های کلیوی یادآوری، هر چه زودتر شما می توانید درمان مناسب دریافت کنید، بهتر اثر درمانی شما می توانید دریافت کنید. بنابراین این فرصت برای کنترل بیماری خود را قبل از آن بدتر استفاده کنید.

اگر شما سوال دیگری در مورد TCM یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما به طور مستقیم می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 13292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: